En gentlemans terrassemøbler

Det er på tide å tenke på utemøbler. Vil du følge med på hva som skjer på den fronten så er det møbelmessa i Köln som gjelder. Messa i Stockholm er også verdt å få med seg. Forrige helg gikk jeg løs med spade på den siste resten av snø på hytteterrassen. Forhåpentligvis har det ikke kommet mer i løpet av uka så jeg er klar for å sette ut utemøbler! (har kjøpt opp et lass med lammeskinn fra Kid som jeg skal ha i stolene) Men tilbake til møbelmessene. For det er ikke til å komme utenom – en av hovedtrendene er fortsatt heltre. Til og med teak – det er veldig LITE gentlemansaktig! Kan vi ikke bare være enige om at hogst i regnskogen ikke er verdens smarteste ting…. Alternativet ditt er da flettemøbler. Enten god gammeldags kurvstoler eller mer moderne flett som ofte er laget av PVC (ja, jeg vet hva du tenker) eller annet materiale som tåler å stå ute året rundt. Stolene er lette og kan enkelt flyttes rundt. Det er også en fordel. Derfor ble jeg utrolig glad da jeg så de kule stolene Slettvoll lanserer i deres utemøbelserie. Det nye showrommet deres på Skøyen er også verdt et besøk. Her finner du mye inspirasjon.

denne stolen vil jeg ha i stua mi

 

 

 

 

 

 

 

 

Stoler med passe Downton Abbey faktor

Dette innlegget ble publisert i Annet og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar