Få garderoben til vår tids største stilikon!

Jeg er en Beckham-stalker

  • plagg for plagg!

Jeg tror det er få i Norge som har skrevet så mye om David Beckham og stil som det jeg har gjort.

Posh-Spice så et potensiale i David som gikk langt ut over det å finne seg en fantastisk ektemann og god far til sine barn. Hun så mulighetene til å gjøre mannen til vår tids største stilikon. For det er akkurat det David Beckham har blitt i dag. Vår tids Clark Gabel eller Steve McQueen.

Ganske så sammenfallende med et The Beckhams slo sine vakre hoder sammen så begynte jeg som moteredaktør i magasinet Cafe. Jeg tror vi skrev om David Beckham i hvert eneste nummer. Klærne han hadde på seg på diverse fester ble IT plagg, klippen han seg så ble det overskrifter verden over. Da han barberte hode så gjorde vi det alle sammen!

IMG_0077

Vi kan le litt av det i dag, men verden så litt annerledes ut ved tusenårsskifte. David Beckham ble selve personifiseringen på at menn også kunne bry seg om hvordan de så ut.

Tommy Hilfigher uttalte i siste nummer av britiske GQ ” He is the men´s fashion icon of today, undoubtedlt No 1”

I dag har han vokst til noe større en stilikon. Han står opp mot rasisme og jobber mot homofobia. Han er en viktig meningsbærer rett og slett.

Hennes og Mauritz har lenge hatt et samarbeid med Beckham. Årets kolleksjon, Modern Essential by David Beckham har en hel del godbiter for en basegarderobe. Mine favoritter er den sandfargede dressen og de hvite jeansene. Jeg gleder meg til at været snur så jeg kan begynne å bruke disse gobitene.

IMG_9100IMG_9094

Og i dag fant jeg ut at at selveste David Beckham har de samme støvlene som jeg har!!! Blundstone Boots er et gammelt merke fra Australia. Jeg tror de ble grunnlagt på slutten av 1800-tallet en gang en engelske utvandrere. Tøffe sko som tåler å bli brukt. Perfekte tursko når jeg er på landet. Og det synes hvis David Beckham også – jeg visste at vi hadde noe til felles!

XPOSURE_David_Beckham_06-74-2-kopiIMG_0066

 

 

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

