Skjortefavoritter

Jeg elsker skjorter – det har de fleste fått med seg. Hver gang jeg tenker at,» Hmmmm, jeg trenger en ny skjorte», så kommer jeg hjem med en lyseblå skjorte. Jeg har mengder. Merkelig det der, hvordan underbevistheten min krever lyseblå skjorter som en gravid kvinne lengter etter sjokolade. Skapet mitt er fullt, men allikevel dukker tanken opp nå og da. «Ny skjorte ja, det er det jeg trenger nå!»

For noen år siden så hadde vi en fantastisk vaskedame. Hver torsdag kom hun hjem til oss og vasket leiligheten, men hun strøk skjorter også! Hun hadde ikke tid til å stryke så mange, men 4 skjorter kunne jeg henge frem hver torsdag. Dette visste ikke kjæresten min noe om. Han kom uansett hjem senere enn meg om kvelden og da hadde jeg ryddet bort skjortene mine. Så var det selvsagt en dag hvor han kom hjem tidlig…. Jeg kom hjem noen timer senere og jeg hørte ham inne fra stua. » Du John, det henger noen nystrøkne skjorter her. Vet du noe om det?  » Etter den dagen måtte jeg dele på strykehjelpen! Haha

Her har jeg plukket frem tre favoritter. En stripete fra Eton, En rutete fra J Lindeberg og en lyeblå fra Tommy Hilfiger. Nå som solen begynner å gi deg litt farge ser du ekstra fresh ut med lyseblått!

IMG_9314.JPG

 

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

