OS1: Klokken-tre-parfyme

Fantastisk nyhet fra Maison Martin Margiela

Fantastisk nyhet fra Maison Martin Margiela


Jeg hater det! Det at det blir høst, kaldt, vått og MØRKT. Hvert år mens andre fotograferer løvtrær som gnistrer og går lange høstturer så kjenner jeg vinteren sniker seg innpå meg. Jøss, ja jeg prøver jeg også. Ut på tur – knips – drikke varm kakao i solveggen – knips – hund løper i gult løv – knips. Men samme hvor mye jeg prøver så kan jeg ikke fordra at sommeren er over og vinteren kommer.

Derfor har jeg bestemt meg for å skrive om ti overlevelsesstrategier (OS). Ting som gjør meg glad – knips!

Og første OS er min nye klokken-tre-parfyme. Du vet kanskje ikke hva en klokken-tre-parfyme er? Enkelt og greit en parfyme du tar på deg klokken tre hver ettermiddag. Ha den stående på skrivebordet ditt så glemmer du den ikke. Klokken tre trenger du en liten pause uansett. Du har jobbet lenge og du skal fortsatt jobbe noen timer til. Få i deg noe og spise, og ta på klokken-tre-parfymen så føler du deg piggere og freshere med en gang. Enkelt som bare det!

Min ny klokken-tre-parfyme er Replica Jazz Club fra Maison Martin Margiela. Dette er ikke en sporty, sitrondominerende parfyme. Men her finner du varme og eksotiske toner fra tre og krydder. Denne parfymen blir som en sensuell kashmirgenser som stryker deg lett over huden, varmer og hjelper deg gjennom den mørke årstiden.

PS
Blir jeg litt svulstig i språket her så får du unnskylde meg – jeg er høstdeprimert for pokker ! hehe

Replica Jazz Club

Replica Jazz Club

Dette innlegget ble publisert i Annet og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

