Rynkedødaren!

kiehls logo

Kiehl`s har kommet til Norge! Og når Mr Kiehl´s kommer så hilser du pent. For hvis denne kremen hadde vært en mann ville den definitivt vært en gentleman! En mann som ikke er påtrengende, men har et tydelig nærvær. Passe diskret og alltid hjelpsom. Mr Kiehl´s vil det beste – for huden din!
Kiehls1

Kiehl´s ble startet på Manhattan i East Village i 1851. Her snakker vi pistoler, hester og cowboyer – og veldig bra produkter for hud, hår og kropp! Dette er et kosmetikkmerke gutta føler seg komfortabel med. Utvalget er stort og du finner garantert produkter som passer akkurat din hud.

Kiehl`s kom først til Norge i april i år. ” Jeg har drømt om Kiehl`s i snart tyve år, etter at jeg så produktet for første gang på Colette i Paris,” uttalte Lill-Ann Schjeldrup, eier og dronning av Gimle Parfymeri – Norges beste parfymeri!
Kiehls hylle

Nå i disse dager har Kiehl`s også åpnet en egen disk på Glassmagasinet. Her finner du et fantastisk utvalg. Min absolutte favoritt er Facial Fuel Heavy Lifting! Jeg nærmer meg nå en alder hvor en vanlig A4 fuktighetskrem ikke er nok. Huden min vil ha mer! Og denne kremen er proppet med gode ingredienser som virker oppstrammende og har en antirynke effekt. Rynkene kommer vel uansett, men hvis jeg kan utsette det litt med en god fuktighetskrem så er jeg den første til å kjøre på!
FF_HeavyLifting_Cream

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

