Mandag morgen!

Stressuke, men veldig gøy!

Har litt for mange deadlines denne uken, men jeg elsker det! For det første så skal jeg levere inn både stoff til FHM og Estetiquemagasinet. Det er plankekjøring. Så skal vi skyte en moteserie i Sverige på onsdag. Da er det MYE logistikk, men modellen er i boks, skissemøte er ferdig og jeg har vært og tatt locationbilder jeg skal vise fotografen i dag. Tror det blir veldig bra – eneste er at vi er HELT avhengi av sol på onsdag! Krysser fingrene. Skal prøve å få inn i spekk-sak også denne uken. Bra jeg jeg tidlig oppe!

bra start

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mandag morgen!

  1. Vi fikk sol!!! Glemte helt å oppdatere det – legger ut bildene på bloggen så fort de har vært på trykk i FHM-mainummeret. Gled dere!

Legg igjen en kommentar

