Vinterjakke i slutten av februar

Møkkavær! Jeg er en sånn person som bare holder ut på vinteren. Jeg har forsøkt alt. Sollamper, enstra d-vitamin, vintersport (det var den dummeste ideen), det eneste som står igjen nå er shopping… Det er vel ikke ofte at man kjøper en ny vinterjakke i slutten av februar. Jeg shopper jo dessuten  aldri, men disse jakkene fra Ultimo Outdor var så kule, varme og BILLIGE at jeg ikke kunne motstå. Så nå har jeg en ny blå vinterjakke i skapet og kulda kan bare herje så mye den bare vill – I´m worm and don`t care!

 

Dette innlegget ble publisert i Mote og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Vinterjakke i slutten av februar

  1. Rita sier:

    Kul jakke.Ultimo er mitt favoritt fritidsmerke.Trøst til deg,nå går det mot sol og hvitvin i glasset.

  2. Chioma sier:

    Kul Jakke og flott farge! 🙂

Legg igjen en kommentar

