Blomster og glupske meg

Fikk verden finest valentinesbukett – den fortjener et bilde:

 

 

 

 

 

Frokost på Kollonihagen:

Omsider kom jeg meg på sommerlanseringen til Garnier. Dog litt forsinket så det ble samme prosedyre som sist. Jeg avbrøt presentasjonen (døra er nemelig plassert på veggen der man viser prosjektoren…) «hei, hei, beklager at jeg er sen, ja , går fint, hyggelig å se deg, hei» Så var jeg igjen tilbake på enden av bordet. Nydelig frokost denne gangen også blant annet med noen glass med yoghurt og syltetøy. Det var tre plasser ledige der jeg satt meg så jeg spiste opp alle tre yoghurtene. Så gikk døra opp igjen. Fint at jeg ikke var den seneste tenkte jeg. Og dumt at jeg akkurat har spist opp frokosten hennes… Hun skulte surt på meg og de tre tomme yoghurtglassene…

Skulle gjerne ha lagt ut bilder av Garnierproduktene, men det var ingen bilde-CD i min goodiebag = utrolig dumt!

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

2 svar til Blomster og glupske meg

  1. Rita sier:

    nydelige blomster. yoghurt nam så et surt blikk tåler du. flott blogg jeg følger med deg.

Legg igjen en kommentar

