FOR LITEN TID!

Åpningen av Oslo Fashion Week er i kveld. Så sitter jeg i juryen til Kosmetikkleverandørenes Forening hvor vi har kåret årets beste beauty lanseringer. Der skal jeg dele ut priser så dit må jeg jo – gleder meg til det! Og til slutt så har jeg sittet i juryen til Fashion Award, som dessuten feirer 20 års jubileum med stor stas i kveld på Folketeateret. Samme hvor mye gentleman jeg prøver å være så kan jeg jo ikke være på tre steder på en gang! HUFF – WHAT TO DO?

 

Dette innlegget ble publisert i Annet og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til FOR LITEN TID!

  1. Awais sier:

    Hehe, send assistenten i stedet! ;D

Legg igjen en kommentar

