Lyst på en varm drink?

Jeg elsker varme drinker og siden det er bursdagen min så har jeg planer om å drikke meg dritings i kveld. For noen år siden var jeg på dans-på-lokale på Isle of Sky – wow, Talasker er nam 🙂 Stort lokale, alle på øya var der og i baren var det to køer. En for voksene og en for barn. En gang ut på morgenkvisten kom Berta med skolebussen og hun kjørte alle hjem. Og da snakker vi ikke om å kjøre til stoppesteder, men faktisk hjem som i stoppe utenfor huset ditt. Bakerst i bussen satt en fjortis som tydeligvis hadde gått i feil barkø…. Selv om han ikke kunne stå oppreist så spilte han sekkepipe som en gud. Myllarguten eat your hart out! Helt siden min Isle of Sky tur har jeg vært veldig glad i varme whisky drinker. Som denne her for eksempel:

4 cl Famous Grouse

Varmt vann

1 ss honning evt råsukker

En skive sitron

1 Kanelstang

Serveres i krus eller glass som tåler varmen

Dette innlegget ble publisert i Annet, Mat og drikke og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lyst på en varm drink?

  1. Ditte Fjordside Kristensen sier:

    Fantastisk lille historie……Please more of those!!!!

Legg igjen en kommentar

