Dette ønsker jeg meg på bursdagen min

Vi skjøt en moteserie i høst med en ganske ung modell. En av jakkene var en klassisk oilskin-jakke. Modellen tok helt av. » HVA ER DETTE FOR NOE?» Han digget jakka og prøvde den flere ganger etter at vi var ferdig med shooten. Jeg fortalte at dette var en oilskkin jakke og at den var vokset på utsiden for å være vanntett. For å si det mildt, jeg følte meg UTROLIG gammel og unnlot å fortelle at det var dette alle gikk med på begynnelsen av 90-tallet. Derfor er det både nostalgisk og spennende at Barbour – oilskin-merket over oilskin-merker – nå leverer en utrolig fin vårkolleksjon. Her finner du både de klassiske modellene og også noen helt nye. Kjenner at jeg ikke kan kalle meg gentleman eller ha et torp på landsbygda  i Sverige uten å eie en oilskin-jakke. Jammen bra jeg har bursdag i dag – hehe

Inspirasjonsfilm:

http://www.barbour.com/index.cfm?fuseaction=worldofbarbour.video&videoPlay=2

Dette innlegget ble publisert i Annet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

