The Rise of the Fjortis

Over 700 fant veien til åpningen av den nye spa avdelingen hos Steen og Strøm. Masse bobler, mingling og hyggelige folk – kjente og ukjente. Plutselig står Anine Stang foran meg og smiler. Så jeg måtte jo spørre pent om jeg fikk ta et bilde. Jeg kjenner moren hennes litt så da tenker jeg at jeg kjenner Anine litt også! ( Ja, så gammel er jeg.) Og så måtte jeg selvfølgelig også ta bilder av modellene Jørn Helland og Ogi Kurisevic – begge har vært med i moteserier vi har gjort i FHM.

Høydepunktet i går kveld var allikevel Vixen Blogg Award på Folketeateret. Nå er jeg ganske ny i denne bloggeverden, men mens jeg sitter i den gamle operaen og den er fullsatt er det et par ting som går opp for meg.  Alle kjenner hverandre, stemningen er topp og showet er bra. Dog noe sutring i gangene var det jo. Ikke egen VIP inngang, kø, forsinkelser bla bla bla – men da ser man ikke det store bildet. Og det er at bloggerne er i dag en stor underkultur som betyr noe. Så kan tradisjonelle media folk eller motebransjen rynke på nesten så mye de vil. Dette er virkelig The rise of the Fjortis. Bøyer meg i støvet for Marianne Jemtegård og Vixen som fikk dette til. Den gode stemningen fortsatte på etterfesten med JC hos Fisk og Vilt

Vakre Ingeborg Heldal deler ut pris:

Fullsatt sal:

Glad gutt får kyss på kinnet av super make up artis Hanne Christophersen

Dette innlegget ble publisert i Annet og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til The Rise of the Fjortis

  1. Awais sier:

    Jeg hadde det i hvert fall helt supert i går, selvom jeg må innrømme at jeg følte meg veeeeeeldig gammel da vi satt der i salen. 😉

Legg igjen en kommentar

