God Morgen Norge og kræsja en parfymelansering

Okay, jeg er ikke verdens mest organiserte fyr. Men jeg syntes ikke det var så ille da jeg klarte å møte opp 0800 hos God Morgen Norge. Alex i FHM redaksjonen har testa Botox. Mens jeg skulle prate om generell hudpleie for menn. Begge fra TV2 sminken styrtet til med sparkel og juks og gjorde meg presentabel – THANX

Vår og Jan Øyvind var våkene og sprudlende som alltid og det ble en hyggelig morgenprat.

Husk, dursj, rens, barber og fuktighet – så slipper du Botox!!!!

Etter TV2 var jeg kjempeforsinket til Garnier sin vårlansering som skulle være på Kolonihagen Kafe -trodde jeg! I bilen ringer jeg for sikkerhets skyld til kafeen og spurte om de hadde en pressafrokost hos seg.  » Ehhhh, jeg vet ikke helt, men det sitter en masse damer i 2 etg!»  Jeg freser opp i Frognerveien, kaster meg opp trappene og avbryter «The Nose» som er fløyet inn fra Frankrike, akkurat i det hun skal presentere en ny parfyme. En ledig plass igjen på langbordet helt nederst. » Unnskyld, sorry, hei hei, går bra, så hyggelig, hei» Endelig på plass, bare for å oppdaget at dette aldeles ikke var noe vårlansering for Garnier… Jeg har gått på feil lansering! Å liste seg ut er helt umulig uten å avbryte enda mer, så jeg blir sittende. Bare for å oppdage verdens mest fantastiske parfymer!

Les Parfums De Rosine er et lite fransk familieforetag. Oldefaren til Marie-Hélène Rogeon «The Nose», som jeg avbrøt midt i presentasjonen, lagde parfymer til Napoleon III. Marie-Hélène har tatt opp familietradisjonen og for tyve år siden åpnet hun sin første butikk hvor hun selger parfymene sine. Alle parfymene er basert på roseduft – også herreparfymene. Alt økologisk og naturlige ingredienser.

Mens moderne parfymer ofte er dominert av lette sitrusnoter så har disse parfymene mer karakter. De står sterkt ut fra andre dufter, de varer mye, mye lenger, men uten å være vondt-i-hodet-tunge. Duftene selges eksklusivt hos Gimle Parfymeri i Bygdøy Alle.

Oslo Beauty Press og skjønne Ingeborg Heldal lot seg begeistre. Og var det bra nok for en keiser så funker det vel for deg også!

Dette innlegget ble publisert i Annet, Egenpleie og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

